måndag 5 november 2012

Onnit

Min Superfruit Hemp Protein tog slut och om jag ska vara helt ärligt så vande jag mig aldrig med smaken, och även om det blev lättare med tiden så var det aldrig i närheten av gott. 
Men jag blev tipsad om en annan Hampa protein produkt ifrån Onnit som enligt uppgift skulle vara godare, så jag la en beställning på Hemp Force protein med chokladsmak och Alpha Brain i från Onnits Amerikanska hemsida, det tog ca 10dagar så låg dom i brevlådan. 


Hemp Force smakar som en sommardröm jämfört med min gamla och är till och med riktigt god i jämförelse. Det är svårt att jämföra prestanda mellan superfruit och Onnit produkterna men så här långt är Onnit vinnaren i mina ögon. Angående Alpha Brain så brukar jag vanligtvis inte vara så intresserad av extra vitaminer men eftersom jag hört så mycket om Alpha Brain tänkte att jag ändå måste prova och jag återkommer med en rapport om vad jag tycker senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar