måndag 17 mars 2014

Träning och cykelbygge

jag har haft en ganska bra träningsvecka med både gym och BMXträning, men framförallt ett väldigt hektiskt veckoslut. Jag valde att köpa en Haro Blackout 2013 ram och den dök upp på fredagen, och självklart så påbörjades "The switch" rambytet för att cykeln skulle vara klar till lördag.


Tyvärr visade det sig när jag vaknade att det plötsligt kommit snö under natten och jag valde att vänta med premiären och köra gymträning istället. Söndag såg vädret bättre ut och jag fick tillsist prova ramen!
Den nya ramen har förutom ett längre topprör även en längre baktriangel som gör att jag fick kämpa lite hårdare med manuals men jag tror att det i förlängningen kan bli en fördel.
Banan var löjligt blöt och tung men första intrycket var väldigt bra! nu längtar jag bara till en torr bana!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar