onsdag 3 september 2014

Mycket gym, lite cykling

Jag har haft ganska bra med tränings tillfällen på sistone, åtminstone gym och löpning...
inte mycket cykelträning på sistone dock, men igår körde jag ett pass med Filip på Älvsjöbanan.
Många starter och ett riktigt bra pass, starterna känns bra men tekniken på banan känns kass. när jag följde (försökte) Filip på banan så kom jag på några saker jag ska träna mer på.

Försöker tänka hur nästa säsong ska se ut för mitt cyklande, lite nya förutsättningar hemma gör att jag är lite osäker på hur mycket banträning det kommer bli framöver. Målet just nu är VM nästa år men jag känner mig lite osäker på vilken klass jag ska köra, just nu lutar det åt att det blir Cruiser klassen som känns mest logisk.
Om jag ska köra Cruiser klassen i VM så lutar det lite åt att jag kanske gör comback i Cruiser klassen i Sverige också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar