tisdag 18 september 2012

Fadderbyn BMXbana

Jag undrar vad som händer med BMXbanan i Fadderbyn?
Ingenting uppenbarligen, vilket jag tycker är jättetråkigt, jag har åkt förbi och kollat där ett par gånger i år men jag har inte känt att det är värt att cykla där eftersom den är i så dåligt skick.
Jag skulle gärna se att banan gjordes om lite också så att den blev lite snällare så att den passar fler åkare, eftersom den är lite väl tekniskt svår för att vara rolig. Som banan är designad just nu så är den inte ens rolig att rulla igenom, och det finns inte några bra enklare hopp som bjuder in nybörjare att hoppa.

Jag skulle gärna försöka hjälpa till och fixa banan men jag vet inte vem jag borde ta kontakt med eftersom dom inte svarar på e-post.

Den som vet mer om banan får gärna kommentera inlägget.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar