söndag 2 september 2012

Söndags träning på Märsta BMX bana

Jag, Thomas och John var och gjorde en söndags träning på Märstabanan, fokus på första och andra rakan denna dag. delar av banan var ordentligt blöt efter den senaste veckans regn, men just i dag var det uppehåll.

Jag är nöjd med dagens träning och speciellt att jag vågade hoppa första dubbeln på andra rakan, det är så här så här långt det största hopp jag har tagit sedan min comback!
Märstabanan känns ganska bra så här långt bortsett ifrån tredje rakan som jag inte får någon ordning på, hoppen är väldigt spetsiga och känns för djupa för att göra manual på ett bra sätt, det ända rätta är att hoppa dom så klart men jag är inte riktigt där än.

Jag hoppas hinna vara med på någon av träningarna på Älvsjöbanan i veckan men det verkar lite tveksamt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar