måndag 22 juli 2013

Ängelholm x2

Jag har varit på semester på västkusten och passade på att göra ett BMX stopp i Ängelholm för att få träna lite på deras nya bana. Det var kul att få tid att verkligen träna på olika partier av banan denna gång, inte som på EM då man fick rulla igenom 2-3gånger och sen tävla.
Banan är riktigt stor och läskig, men det var riktigt lärorikt pass även om jag gärna hade stannat lite längre, och framförallt så grämer jag mig på att jag inte hoppade andra hoppet på andra sträckan!
Jag och min nya BMX kompis Dinny som också var med på Ängeholms träningen åkte efter träningen till gamla banan och körde lite mer, och man kan säga att den banan är raka motsatsen till den nya men även den riktigt rolig! Speciellt näst sista kurvan som är lite mer än 180grader var riktigt skön och retro!
Allt  som allt kan man säga att det var en perfekt BMX kväll, tyvärr så finns det inga bilder eftersom min mobil var död efter ha spelat spotify i fem och en halv timme på bilfärden ner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar