torsdag 8 januari 2015

Dags för en uppdatering

2014 slutade som det började. När 2014 började höll jag på och rehabtränade armen och kunde inte träna, när 2014 tog slut så har jag inte kunnat träna på över två månader på grund av en lång eskalerande förkylning som senare blev något värre och som har peakat i olika delar av kroppen vid olika tidpunkter. Nu har jag dock kommit igenom det värsta (hoppas jag) och väntar bara på att återfå hörseln i höger öra så kanske jag kan börja våga träna lite igen. Ur en positiv synvinkel så har ryggen inte känts så här bra på flera år!

Inför 2015 så hade jag som mål att köra VM, men just nu känns det ganska avlägset ur flera alternativ men framförallt ekonomiskt.

Kollade igenom SWECUP kalendern för i år och såg till min förvåning att det är 4st (två helger) i Kungsbacka? skulle gärna sett att Lerum kunde ha haft en av dom..
Men i övrigt inga större överraskningar.

Jag har bestämt mig för att att köra Cruiser i år och det känns helt rätt, men det som känns lite problematiskt är att det kommer bli svårt att få till träningstillfällen med klubben i år eftersom min fru numera jobbar andra tider än förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar