torsdag 23 maj 2013

Dagens träning: Gym

Har insett att mina smärtor i höger ben sannolikt är ischias nerven som spökar..
Har haft lite ryggproblem till och från hela hösten och våren, men har varit ganska problemfri den sista tiden så när smärtorna i skinkan och höger ben började komma så kopplade jag inte att det kunde vara samma sak, trodde bara det var någon konstig träningsvärk..
Vet inte om det är begynnelsen av ett diskbråck eller bara nerven som har kommit i kläm, men rehab övningarna är densamma så det är bara att köra på antar jag även om jag ska vara lite mer uppmärksam framöver och ringer läkaren om det inte blir bättre inom någon vecka.

Körde ett lugnt pass på gymmet och efter kändes det lite bättre:

5min crosstrainer

12min Cindy: 5 pullups, 10 armhävningar, 15 Squats

5x3 Bänkpress (borde kört 5x5 men jag var för trött efter armhävningarna)
5x3 Kettlebell Clean & Jerk
10x3 Dips

Kissandehunden med bosuboll och sidplanka på mjukis matta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar