måndag 28 juli 2014

Avslutning på veckan

lånade en bild ifrån Sebastian Morales 

Jag mötte upp Sebastian och  Daniel på Uppsalabanan igår, på vägen dit så undrade jag om det skulle bli någon cykling alls eftersom molnen hemma var väldigt mörka och mullret ifrån åskan kom närmare. Vädret var lite bättre i Uppsala och vi hann köra några varv innan regnet kom även till Uppsala.

Eftersom det bara blev några få varv i Uppsala så körde jag ett kort Crossfitpass hemma på gräsmattan på kvällen. Körde en klassiker: 21-15-9rep med 41kg front squats med skivstång och i mellan varje set lika många pullups (Insåg att mina pullups har blivit riktigt dåliga)... Avslutade med armhävningar och hängande knee to elbow, har precis börjat med knee to elbow igen och dom är precis lika jobbiga som jag minns dom..
Det var slutet på den veckan och nu är det dags för en ny vecka och ett par dagars träningsläger med Dinny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar