lördag 26 juli 2014

Comeback veckan så här långt..

Veckan började bra ett par ordentliga cykelpass i Märsta och ett marklyftpass där i mellan, sen kom fredagen och jag var ordentligt trött i kroppen, och bestämde mig för att vara vuxen och lyssna på kroppen.
Passade på att byta däck på cykeln eftersom dom gamla hade gjort sitt för längesedan, det blev ett par Tioga Power Block 1.75 ifrån Mickes shop i Märsta, Jag hade 2.1 på dom gamla däcken så nu är jag nere i rätt storlek. Jag var ju tvungen att testa däcken och tog en liten provtur på gatan, kunde inte låta bli att göra några sprinter när jag ändå var ute (så mycket för att vara vuxen..).  Däcken känns väldigt greppiga och ska bli kul att verkligen testa dom i kurvorna på Älvsjöbanan.
Idag lördag blev min riktiga vilodag, kroppen känns bättre och imorgon avslutar jag förhoppningsvis veckan med ett cykelpass!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar