onsdag 24 april 2013

Dagsformen

Sen mitt senaste träningspass har jag haft ordentligt ont i ryggslutet med lite smärta ner mot skinkorna..
Jag har fortfarande svårt att avgöra om det handlar om träningsvärk, sträckning eller bara smärta.
Det som förbryllar mig är att jag inte vet vad jag fick värken ifrån, jag har inte kört några tunga ryggövningar och smärtan kommer inte ifrån dom typiska ryggont ställena utan lite längre ner.
Jag vilade igår och idag har jag inte bestämt mig för om jag ska köra lite lugnt eller vila i kväll, om det inte vore för att jag ska på tjänsteresa dom närmaste fyra dagarna hade jag nog vilat, men nu vet jag att det sannolikt inte blir någon träning fören på måndag. Jag kommer ta med löparskorna men är tveksam till om dom kommer komma till användning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar