torsdag 4 april 2013

Dagens träning: Gym


Eftersom jag varit sjuk i en vecka så ville jag inte gå ut för hårt och köra ett regelrätt crossfit pass, men jag kände inte att ett ordentligt styrkepass skulle vara så bra det heller. Så jag valde gymklassikern 10x3 formatet istället, inte så jobbigt konditionsmässigt som crossfitpassen och inte så tungt som när jag fokuserar på styrka.Dagen övningar blev:
Hang Clean & Jerk med skivstång 50kg
Clean & Jerk med Kettlebell 24kg
Ryska swingar med kettlebell  24kg
Sumo deadlift high pull med kettlebell 28kg
Pullups
Knee to elbow.
Sen körde jag även några ryggövningar på mjukmatta som min sjukgymnast gett mig eftersom jag ska dit i morgon och har inte kört dom på länge (även om jag vet att det egentligen är totalt meningslöst att köra dom dagen innan). Sen hade det gått ca 50min och träningen var slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar