söndag 16 juni 2013

Söndags träning på Älvsjöbanan

Fick ett bra pass på banan idag, tog ett lite senare pass idag för att variera mig, anammar lite crossfit tänk och kör så varierat som möjligt. Inga revolutionerande framsteg men jag kände mig stark idag och känner att jag har bättre rundtramp och mer kraft i tramptagen än tidigare.

Johan säger att man måste byta cykel åtminstone en gång om året så jag antar att det är dags!
Jag har köpt ett Standard 125R Cruiser ram som jag ska bygga på, jag tänkte först bara flytta över delarna ifrån min Koxx, men det lutar mer åt att jag bygger en helt ny och säljer Koxxen. Jag gillade inte original dekalerna så jag tog bort dom, och beställde nya ifrån Standard Byke. Jag har beställt Supercross gaffel och Renthal styre, vevar och hjul är nästa steg men jag har inte bestämt mig för vilka än.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar