söndag 29 september 2013

Veckosammanfattning

Hade bara två träningstillfällen denna vecka, båda två var cykelpass på bana.
Tanken var att jag skulle ha kört min sista tävling för året i helgen, men en ihållande huvudvärk skvallrar om att jag sannolikt drog på mig en lättare hjärnskakning i torsdagens krasch, så istället har jag tagit det lugnt hela helgen och ätit dåligt och sovit lite (skyller det senare på supercross finalen). Nu är säsongen slut på riktigt, och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mitt tävlings år,  min första tävling var på Älvsjöbanan och det var även säsongens sista. Årets första tävling kändes väldigt skakig och ingenting av det jag tränat på vågade jag använda i tävlings heaten. Sista tävlingen var raka motsatsen då jag kände mig väldigt säker och körde som jag gör på träning, det finns fortfarande en heldel saker jag vet att jag måste jobba på inför 2014 men förhoppningsvis blir det en lång höst och en tidig vår så att teknikträningen inte blir alltför lidande.

Ifrån sista tävlingen 2014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar