söndag 1 september 2013

Veckosammanfattning

Veckan som gick började med Tisdagsträning på Älvsjö banan med Dogge och Filip, ett bra och varierat pass med mycket grindträning. Onsdagen bjöd på ett lunchpass med backintervallträning med arbetskompisarna, 5x 230m uppför en väg upp till toppen på brukets slalombacke, fruktansvärt jobbigt..
Torsdag, träning med Märsta klubben, race träning tre och tre på andra sträckan och sen blev det grindträning med hela första sträckan och slutligen tränade jag tredje sträckan lite medans jag hade lite kraft kvar i benen. Och tillsist efter en massa vånda hoppade jag näst sista dubbeln på tredje sträckan!! lite dunk på första försöket men mycket bättre på andra försöket. Sen var benen slut och jag fick nöja mig med det, bara ett hopp kvar! Söndags träning och åter igen ett pass med Dogge och Filip på Älvsjöbanan, ett riktigt roligt pass med mest fokus på teknik. Min rygg kändes redan innan passet ganska öm eftersom jag spenderade tre timmar i fredagsnatt med att bygga ihop en studsmatta till Rut i värsta tänkbara arbetsställningar för en ond rygg. Nu söndag efter träning passade jag på att hoppa lite studsmatta och kände vid ett tillfälle att något blev väldigt fel i ryggen...

Bortsett ifrån ryggen så var det en väldigt bra träningsvecka, nu ska jag ta lite lugnt denna vecka så att jag inte gör ryggen värre inför SWE Cup i Ängelholm nästa helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar