fredag 18 oktober 2013

Efter tredagars vila

Tack vare jobbet så har jag haft en mer eller mindre ofrivillig vila i tredagar, men jag tror det var ganska bra för mig att vila lite efter hårdkörningen i helgen. Nu var det tillsist torsdag och 8grader med duggregn, inget som gjorde att jag tvekade det minsta! Jag har dessutom fått mitt nya Renthal styre som är bredare och högre än det gamla som måste testas. Måste säga att jag är lite imponerad av att det ändå dyker upp 4st andra som också är cykelsugna trotts vädret. Vi hade ett bra pass och det slutade med att vi provade hoppa första "långa dubbeln" på andra sträckan, jag hade problem med att jag ville hoppa snett hela tiden men annars gick det bra, och det var kul att se Oskar och Ville klara hoppet utan några somhelst problem.
Känns lite roligt att vi kan köra på samma nivå och prova saker tillsammans trots att vi har ganska olika åldrar. Vi lade även dunkskydd på trippeln så att vi kunde prova den lite, men ingen av oss var egentligen nära att klara den.
Nya styret var lite ovant, men inga större konstigheter (bilder kommer) och det var inget jag tänkte på vid slutet av passet.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar