söndag 6 oktober 2013

Helgträning.

Lördag.
Knappt man kan kalla det träning men jag var på banan iallafall.
Jag var väldigt peppad på att cykla och trots att det var lite blött på marken så regnade det inte iallafall!
peppen höll tills jag körde första varvet på banan, närmare bestämt när jag svängde in på andrasträckan och kändes som att det tog tvärstopp.. Jag har cyklat så mycket på kvällarna att jag glömt hur det är när det blåser ordentligt. Nötte på lite av varje men det var kul att cykla lite med Kristian iallafall.
Tappade peppen ytterligare lite när det började knaka i vevarna och styrlagret..

Söndag.
Hade mekatcykel hela lördag kvällen, så nu skulle den åtminstone vara tyst. Det var länge sen jag varit på banan två dagar i rad, men idag passade det i schemat och eftersom det inte var någon vind och över 10grader så jag kände mig hoppfull.
Peppen infann sig aldrig helt, kände mig sliten och trött och dessutom har högeraxeln börjat göra ont sedan min senaste krasch. Men cyklingen gick helt okej, det gick inte dåligt men saknade något riktigt driv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar