onsdag 2 oktober 2013

Dagar som räknas.

Igår var det tisdags träning på banan och bra uppslutning med Oskar och Emrin bröderna trotts att det bara var 3grader.. Men det är väl dom här dagarna som räknas om jag förstått rätt.
Kan inte påstå att jag utförde några stordåd igår men det var en bra träning.

Min Pick-up manual träning på första dubbeln på andra rakan fortsätter, jag har märkt att ibörjan satte jag bara dom som blev helt perfekta redan ifrån början men nu kan jag få till dom även när jag får en halvrisig förstadel.
Grindträningen gick ok, Jag fick åtminstone en riktigt bra start och resten var ganska risiga. Jag känner att jag har börjat slarva med tekniken igen, men framförallt har jag börjat tänka för mycket. Jag kan inte bestämma mig för hur jag vill ha pedalerna och om jag ska ha nästan raka ben eller lite mer böjda, vikten lite längrefram eller lite längrebak innan start, kort sagt för många tankar när jag står på grind.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar