onsdag 13 mars 2013

Sunwarrior Blend Choklad del2

Jag har gjort en beställning på ihemp.com, försökte hitta någon butik i Sverige som säljer Sunwarrior produkter, men proteinet var slut överallt så jag beställde tillsist på ihemp.
Beställningen levererades till dörren på 3dagar ifrån USA!

Det första jag lade märke till var att påsen hade en annan färg men dekalen var densamma, men döm om min förvåning när det visade sig att innehållet också hade en annan färg! det är tydligen så att denna gång har jag verkligen fått chokladsmak och inte vanilj...
Chokladsmaken påminner mycket om vaniljsmaken på så sätt att den är väldigt svag, men den smakar inte äckligt och den är väldigt lätt att dricka (speciellt efter träning).

Om man vill ha ett prisvärt Hampa protein så är detta en så här långt en oslagbar produkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar