måndag 18 februari 2013

Sun Warrior Blend protein


Som jag nämnt i något tidigare inlägg så är jag trött och lite äcklad av mina egna Hampa protein blandningar, och därför bestämde jag mig för att prova Sun Warrior Blend som omväxling!

Sun Warrior Blend är dyrare än att köpa bara Hampa men billigare än min favorit Hemp Force ifrån Onnit. Största skillnaden mellan Hemp force och denna om man som lekman ser rent innhållsmässigt så har Sun Warrior förutom hampa även ärt protein.

Sun Warrior kommer i flera olika smaker men jag valde choklad, och vid första smaktest så blev jag inte jätteimponerad, chokladsmaken är svag och har en smått obehaglig eftersmak av vanilj (mest eftersom man förväntar sig chokladsmak) men jag skulle inte påstå att den är äcklig och den smakar åtminstone inte hampa! Jag ska testa den i några dagar innan jag uttalar mig mer om smaken, och det viktigaste testet är att se hur den smakar direkt efter träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar