tisdag 26 februari 2013

Sun Warrior Blend vs. Hemp force

Har använt Sun Warrior Blend protein ett tag nu, och jag har vant mig vid smaken nu men jag blir inte klok på om det verkligen är choklad smak? det var vad jag beställde och det står det på påsen, men jag har väldigt svårt att urskilja någon chokladsmak, snarare någon svag vaniljsmak. Den går dock ganska lätt ner utan att man känner obehag eller äckelkänslor (som naturell Hampa har tendenser till), men jag skulle inte påstå att den är god. Prismässigt ligger den dock bra till och jag funderar på att beställa en annan smak nästagång för att se om alla deras smaker är lika milt smaksatta.

Hemp Force är raka motsatsen i smakväg, och är i mitt tycke smakmässigt överlägsen!
Hemp Force finns numera även att köpa i Sverige hos: http://www.sofiels.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar