söndag 6 januari 2013

Dagens träning

Dagens Gympass på friskis blev något liknande:

Började med 1000m rodd i lagom takt hamnade på ganska exakt 4min.
Försökte köra 30st Thrusters första gången på 40kg, orkade inte riktigt det blev 10-9-7 kändes ganska bra.
Pullups gick riktigt dåligt idag, 10 första gick bra men den orkade jag bra 6 och 3st i sista vändan.
Eftersom det gick så dåligt med Pullups så gick jag över till liggande pullups med fötterna i marken och remmar med handtag, jag gjorde ca 30st såna, sen var jag helt mör i armarna.
Sen körde jag lite Burpees ca 30st, var som sagt rätt trött redan och jag hade inte jättestor förhoppning om att orka fler men vill göra några vid varje tränings tillfälle för att förbättra tekniken lite.
Sen körde jag en bröstpress i maskin och sen blev det mag/rygg träning på matta och Hip extension övning i maskin.

Avslutade med ca 5min hopprep och 10min träningscykel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar