tisdag 29 januari 2013

Dagens träning: Gym

Gympass på friskis blev dagens träning.

Alla cyklar, roddmaskiner och crosstrainers var upptagna när jag kom till gymmet så jag körde lite hopprep och Burpees som uppvärmning..

Körde Trusters först 10st på 20kg som uppvärmning, sen skulle jag köra 10x3 på 30kg men det visade sig att jag hade tagit stången med 35kg på istället, det förklarade varför det gick så himla trögt..
Kände ändå att övningen gick förvånansvärt bra idag, tror att tekniken börjar bli lite bättre, men det finns fortfarande delar jag måste slipa på. Avslutade med 10st på 20kg för att ta ur det sista lilla ur musklerna..
Sen blev det mer Burpees 3x10 (ingen speciell tanke bakom bara något man måste göra ibland)
Sen körde jag Bröstpress i maskin, Kabelrodd, Triceps (rep och kabel över huvudet), Dips.
Avslutade med olika rygg och magövningar på matta och tillsist TRX band.

Träningstid ca 60min.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar