torsdag 17 januari 2013

Dagens träning: Gym

Körde ett gympass idag:
Pullups 8-7-5 (målet med 10x3 obrutet känns fortfarande långt bort)
Dips 20-12-10 (dips käns riktigt bra och funderar på om jag ska sätta målet till 20x3)
Axel press med kettlebell: 10x3 16kg (en arm i taget)
Stående Rodd med kettlebell: 10x3 20-24kg (växlade denna övning med axelpress)

Resten av passet körde jag lite vanliga övningar/maskiner för triceps och bröst.
Avslutade med maghjulet och några ryggövningar och provade även "Air" squats på en Bosuboll (halvmåne boll) (20x3) såg just ett klipp där dom använder bollen åt andra hållet med platta delen uppåt, ska nog prova det nästa gång.
Tillsist körde jag 10min på träningscykel (140-150 hjärtslag/min)




 Klippet jag nämnde i texten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar